تاریخ انتشار:1392/02/15کد محتوا: 49
تاریخچه

شرکت خدمات اول مخابرات در سال های 1391 و 1392 توانسته است بیش از 2500 نفر از پرسنل را در 173 شعبه امور مشترکین، 26 شعبه 118، ساختمان مرکزی NOC (پشتیبانی ADSL) در تهران و ساختمان شماره دو NOC در استان البرز و دفتر مرکزی مدیریت نماید.
از ابتدای سال 1393 جذب نیروهای قراردادی و پیمانی مخابرات کشور نیز به شرکت خدمات اول مخابرات واگذار شد. این شرکت در حال حاضر مدیریت بیش از 28000 نفر نیروی انسانی را در شعب امور مشترکین، 118، دفتر مرکزی و NOC در سراسر کشور بر عهده دارد.
شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات مخابراتی در شعب سراسر کشور، به مشترکین خدمت رسانی می‌نماید و مجری ایجاد و بهره برداری از بزرگترین مرکز تماس (Contact Center) بخش خصوصی کشور و مرکز داده (Data Center) و فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران است.
شرکت خدمات اول مخابرات با شعار "سبکی تازه، خدماتی نوین" و به منظور ارتقای کیفی و کمی در ارائه سرویس های جدید مخابراتی در شعب، گامهای موثری برداشته است.


Share/Save/Bookmark