تاریخ انتشار:1392/02/17کد محتوا: 71
خدمات الکترونیک

با توجه به تعداد روز افزون مراجعه مشترکان تلفن ثابت به شعب مشترکین، برای دریافت فهرست مکالمه ها و صورت حساب و به منظور تسریع در امر اطلاع رسانی، تسهیلات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان در نظر گرفته شده است:

دسته اول:  خدماتی که برای استفاده از آنها نیازی به عضویت در سایت نیست و با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه خدمات اینترنتی می توان به آن دست یافت؛ این دسته از خدمات به تمامی مشترکین تلفن ثابت و متقاضیان تلفن ثابت ارائه می شود:( ثبت نام اینترنتی تلفن، پیگیری ثبت نام تلفن ثابت، صدور قبض المثنی، پرداخت اینترنتی قبوض، اعلام خرابی تلفن 17، فروش و پیگیری کارتهای اعتباری IN)

دسته دوم: خدماتی که مشترکان برای استفاده از آن باید به عضویت سایت درآیند. (مثل: بررسی امکانات تغییر مکان، تعویض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراری و قطع سرویس های ویژه مخابراتی، اعلام شماره تلفن به سیستم 118 و یا انصراف از آن، کشف مزاحم تلفنی ، باز کردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دریافت ریز مکالمات تلفن های تهران بزرگ، دریافت ریز مکالمات شهرستانهای تهران و کرج، دریافت رمز 1818، ارائه سرویس ADSL و یا قطع آن، صدور قبض المثنی)

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی برای استفاده از خدمات الکترونیک:

تکمیل فرم درخواست در سایت، حضور مالک یا مستاجر با اجاره نامه معتبر به همراه کارت ملی و تایید آن، تکمیل فرم تعهدنامه خدمات الکترونیک.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی برای استفاده از خدمات الکترونیک:
حضور نماینده شرکت با معرفی نامه جهت اخذ ریز مکالمات با امضاء هیات امنا و یا امام جماعت مسجد همراه با مهر مربوطه، پرداخت آخرین صورت حساب و کلیه دیون تلفن، تکمیل فرم درخواست حراست توسط نماینده.
Share/Save/Bookmark