تاریخچه
دانلود کاتالوگ شرکتشرکت خدمات اول مخابرات در سال 1391با مصوبه مجمع شرکت مخابرات ایران، با نام اختصاری خدمات اول مخابرات و با هدف بازاریابی و فروش محصولات و خدمات شرکت مخابرات استان تهران و البرز تاسیس و با بیش از 160 شعبه و 2500 نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت در زمانی اندک پی از تاسیس توانست سبکی تازه را در خدمات دهی ارتباطی به جامعه پیاده سازی نموده و مسیری نوین را با طراحی و اجرای خدماتی تازه برای جامعه ایجاد نماید این مسیر علاوه بر خدمات نوین منجر به کارآفرینی های پایدار و گسترده نیز گردید و رونق بخش خانواده کارکنان خود گردید .
شتاب بخشی به فعالیت های ارتباطی و افزایش رضایت مشتریان از خدمات همیشه در دسترس در کنار ایجاد فرصت های موثر اشتغال زا و تقویت روحیه ی کارآفرینی در صنعت ارتباطات کشور را از مهم ترین موفقیت های شرکت خدمات اول مخابرات در اولین مرحله فعالیت های تجاری خود می توان بر شمرد .
شرکت خدمات اول مخابرات در این مرحله با تکیه بر توانمندی های داخلی، ساختار جوان و پیشروی خود توانست به عنوان یکی از امیدهای مدیریتی و اجرایی صنعت ارتباطات کشور خود را مطرح نموده و در این مسیر پیشگام فعالیت های ارتباطی نوین و پیشرو در کشور باشد .
پس از این موفقیت های ارزشمند و قابل توجه از ابتدای سال 1393 خدمات این شرکت گسترش یافته و ارائه خدمات ارتباطی در سراسر کشور نیز به شرکت خدمات اول مخابرات واگذار گردید .
خدمات اول مخابرات با ساختاری چابک و حرفه ای در مدیریت راهبردی و بدنه ی کارشناسی علاقه مند و با تجربه، در این مرحله نیز توانست با بهترین کیفیت مسیر جدید را با موفقیت طی کرده و دوران تازه ای را در گسترش فعالیت های خود تجربه نماید .
در طول این دوران، تلاش برای ایفای نقش متعهدانه و پیشگامی در عرضه نوین ترین خدمات ارتباطی برای شرکت خدمات اول مخابرات جایگاهی شایسته و معتبر در این صنعت به ارمغان آورده و این شرکت را به عنوان یک شرکت بزرگ و توانمند ارتباطی تثبیت نمود ه است .
این شرکت به عنوان مجموعه ای ارزش آفرین و پیشرو در این زمینه فعالیت های نوین خود را ادامه داده و هم اکنون چندین پروژه بزرگ را در ابعاد ملی ارتباطی در اختیار داشته و تلاش می کند تا با تمام توان خود نقشی پررنگ تر از همیشه در صنعت مخابرات و ارتباط کشور ایفا نماید که از جمله ی این فعالیت مخابرات می توان به ایجاد و بهره برداری از بزرگ ترین مرکزتماس ( contact center ) بخش خصوصی کشور و اشاره نمود .
این شرکت در حال حاضر با تقویت رویه ی کارآفرینی و ارزش آفرین، برنامه های جامع ارتباطی و فناوری جامعی را در دست اجرا دارد که موجب شده است تا خدمات اول مخابرات به عنوان بازوی توانمند اجرایی و استراتژیک مجموعه شرکت مخابرات ایران و سایر اپراتورها لقب بگیرد .
شرکت خدمات اول مخابرات در سال نود و چهار و نود و پنج در رتبه بندی پانصد شرکت برتر ایران نیز به موفقیت های ارزشمندی دست یافت
این شرکت در سال نود و چهار موفق به کسب رتبه 236 شرکت برتر در کشور با معیار میزان فروش و ششمین شرکت برتر در گروه ارتباطات و مخابرات گردید .
در سال نود و پنج و در این رتبه بندی معتبر ، بار دیگر خدمات اول مخابرات خوش درخشید و ضمن ارتقای هشتاد رتبه ای ، توانست به جایگاه 156 در میان برندهای برتر کشور با معیار میزان فروش دست یابد و علاوه بر این ارتقای جایگاه، نشان شرکت برتر از نظر رشد سریع را نیز به دست آورد .
از دیگر اقدام ها و فعالیت های شرکت خدمات اول مخابرات می توان به حضور موثر و فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی و اجرای برنامه های گسترده در این حوزه اشاره کرد .
کسب نشان چهار ستاره ملی مسولیت اجتماعی از سوی وزیر محترم کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و قرار گرفتن در جمع برندهای فعال و معتبر در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز از دیگر موفقیت های ملی این شرکت به شمار می آید.
اعضای هیئت مدیره
افتخارات
کسب لوح تقدیر شورای عالی یاوران موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه عصر
کسب لوح تقدیر از شورای مرکز ملی رقابت – 28 تیرماه 1391
کسب لوح تقدیر از بنیاد خیریه حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها )
کسب لوح تقدیر از شورا و مرکز ملی رقابت – 28 تیرماه 1391
کسب لوح تقدیر از نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان-23 آذرماه 1391
کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفت – 10 جولای 2012
کسب گواهینامه ایزو 9001 در زمینه خدمات مشتری در مرکز تماس- 20تیر1391
کسب لوح تقدیر مشاور استاندار و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات-19خرداد1392
کسب لوح تقدیر نخستین جشنواره ملی کارآفرینان و استعدادهای برتر مهارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی – 4 تیر 1393
کسب لوح تقدیر کارآفرین برتر کشور از معاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و رییس سازمان فنی حرفه ای کشور- شهریور 1392
کسب لوح تقدیر چهارمین دوره انتخابات شورای شهر از خانم فاطمه دانشور – خرداد 1393
کسب لوح تقدیر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مخابرات ایران، جهت برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران/ 18 اردیبهشت 1393
کسب لوح تقدیر حامی پژوهشی در بیست و یکمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران / 24 دی 1393
کسب لوح تقدیر سرآمدی فاوا در بخش خدمات الکترونیک در نخستین جشنواره سرآمدان فاوا / 5 بهمن 1393
کسب گواهینامه چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان / 9 بهمن 1393
کسب نشان ویژه صنعتی سازی و صادرات – 15 اردیبهشت 1391
کسب تندیس برگزیده همایش نام آوران سازندگی ایران – 17 آبان 1391
کسب نشان رضایتمندی مشتری - 1391
کسب نشان مدیران جهادی - 1391
کسب نشان برگزیده اولین گردهمایی مدیران برتر- 28تیر91
کسب تندیس برگزیده اجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی – 16 آبان 1391
کسب نشان مدیران خلاق - 1391
کسب نشان همایش توسعه و زیرساختهای اقتصاد ملی – اسفند ماه 1390
کسب نشان جهادگران خودکفایی - 1391
کسب تندیس برگزیده همایش نام آوران دانش و فناوری کشور – 10 اسفند 1391
کسب تندیس اجلاس جهانی مدیریت برند – 17 و 18 آذر 1391
کسب تندیس برگزیده همایش بزرگان رضایتمندی مشتری – 16 اسفند 1391
کسب تندیس هفتمین کنفرانس بین المللی برند – 28 و 29 بهمن ماه 1391
کسب تندیس برگزیده همایش حامیان کار و سرمایه ایران – شهریورماه 1391
کسب تندیس نخستین کنفرانس ملی باشگاه مشتریان- آذرماه 1391
کسب تندیس همایش بازاریابی به شیوه بزرگان فروش – 26 اردیبهشت 1392
کسب تندیس همایش مدیریت هوشمند، سازمان هوشمند- 24 شهریور 1392
کسب تندیس سومین همایش استانداردهای ملی، پلی به سوی بازارهای جهانی- شهریور 1392
کسب یادبود گردهمایی کارآفرینان برجسته کشور – شهریور 1392
کسب تندیس کارآفرینان برتر، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی در نخستین همایش سراسری جوان، مهارت اقتصادی، توسعه پایدار ملی – 5 تیر 1393
کسب تندیس نخستین جشنواره ملی کارآفرینان و استعدادهای برتر مهارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی- تابستان 1393
کسب تندیس اجلاس مدیران مدبر / 11 دی ماه 1393
کسب تندیس در اولین گردهمایی دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی / 7 تیر 1393
کسب تندیس بیست و یکمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران / 24 دی 1393
کسب تندیس سرآمدی فاوا در بخش خدمات الکترونیک در نخستین جشنواره سرآمدان فاوا / 5 بهمن 1393
تقدیرنامه 4 ستاره مسئولیت اجتماعی ایران 1395
رتبه 236 در بین 500 شرکت بزرگ ایران در سال مالی 1393
رتبه 156 در بین 500 شرکت بزرگ ایران در سال مالی 1394
رتبه 156 در بین 500 شرکت بزرگ ایران در سال مالی 1395
رتبه 133 در بین 500 شرکت بزرگ ایران در سال مالی 1396
چشم انداز
ارزش آفرین ترین ، پیشرو ترین و چابک ترین شرکت فعال در حوزه عرضه خدمات نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کسب و کار های فناورانه در سطح ملی.
ماموریت
عرضه به روز ترین و مورد نیاز ترین خدمات فناورانه و ارتباطی برای جامعه با استفاده از قوی ترین زیر ساخت های ارتباطی ، خدماتی و اقتصادی در اختیار . گسترش خدمات و نوآوری های خرد و بنیادین بر اساس تغییرات فناوری و نیازها ی جامعه و تغییرات و به روز رسانی مداوم سازمان . شناسایی با ایجاد فرصت شغلی برای صاحبان ایده در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات . افزایش کارایی ، اثر بخشی و رضایتمندی سازمان ها و همکاران با تکیه بر ارزش آفرینی کسب و کارهای فناورانه
ارزش ها
- مشتری محوری با اتکا بر عرضه بهترین شیوه های خدمات دهی بر اساس نیاز سنجی مشتریان
- گسترش خدمات نوآورانه ، بهبود روش ها و ارتقای میزان رضایت مشتریان بر اساس ابتکار ، خلاقیت و استمرار تلاش ها ی سازمانی
- مسئولیت پذیری و پایبندی به تعهدات شایسته سالاری در سازمان
- اشاعه تفکر توسعه به هنگام ، همه جانبه و منسجم در سازمان
- بکارگیری تئوری های نوین مدیریت و تمرکز بر کارایی جمعی در سازمان
- اقدام وراهبری سازمان بر اساس برنامه های استراتژیک مصوب
- دانش محوری یادگیری و پویایی سازمانی برای رشد جایگاه سازمان در جامعه بر اساس دانش افزایی جامع